marketing communicatie

Superpromoters in actie

Soms heb je van die dagen die je in een soort van roes doorbrengt. Je bent aanwezig, maar ergens toch weer niet. Je mist de alledaagse dingen, ze dringen niet tot je door. Je doet alles op automatische piloot en hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurt. Tot dat ene moment je uit je roes haalt.

Dat moment kan van alles zijn, een luide toeter, een mooie zonsopgang, een rinkelende telefoon… Waarom uitgerekend die ene actie je weer op aarde brengt? Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat mijn roes afgelopen dinsdag abrupt werd afgebroken.

Dinsdag was de aftrap van de Superpromoter Academy in Rotterdam. Een hele dag opgebouwd omheen het principe van de superpromoter. Een superpromoter is zo enthousiast over een product of merk dat hij anderen met zijn enthousiasme aansteekt. Die anderen raken op hun beurt enthousiast en steken weer anderen aan. Dankzij de superpromoter kunnen bedrijven en overheden op een andere manier hun doelgroep bereiken. Ze kunnen hun producten verbeteren door te luisteren naar de aanvullingen en opmerkingen van hun superpromoter en ze houden contact met hun klanten op een persoonlijke manier.

Enthousiasme werkt aanstekelijk, zo aanstekelijk dat het onder de aandacht moet komen. Aandacht die leidt tot meer aandacht. Tijd voor revolutie dus. Een revolutie die startte op dinsdag 2 november 2010 tijdens de eerste module van de Superpromoter Academy en die een vervolg krijgt op dinsdag 15 februari 2011. En reken maar dat ik erbij ben!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s