marketing communicatie

Gezocht: superpromoter – doel: interview

revolutie!
Sinds enkele maanden is er een revolutie bezig. Nee niet de revolutie in de Arabische wereld, maar een andere: een positieve revolutie, de revolutie van de superpromoters. Superpromoter? Wat is dat ook al weer? ‘De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme’ aldus Rijn Vogelaar, algemeen directeur bij Blauw Research, in zijn gelijknamige boek.

wie?
Iedereen kan een superpromoter zijn: de klant van een bedrijf, een betrokken medewerker, klein en groot, jong en oud. Kenmerkend voor de superpromoter is zijn enthousiasme waarmee hij te werk gaat. Hij praat enthousiast over het bedrijf of het product, hij steekt anderen aan om ook klant te worden. Daarnaast heeft hij vaak een adviserende rol bij zijn vrienden, kennissen en familie. En blijft hij zich verdiepen in ontwikkelingen aangaande het bedrijf of het product. Op deze manier draagt hij bij aan het succes van een onderneming, vaak zonder dat de onderneming het zelf merkt.

kansen op succes.
Als deze onzichtbare ambassadeur zichtbaar wordt en het bedrijf of de instelling verdiept zich in hem, dan kan dit ongekende successen opleveren. De superpromoter kan dienen als vraagbaak, als co-creator of motivator, hij zorgt voor omzetgroei en aanwas van klanten en is in de mogelijkheid om mee te werken aan de reputatie van het bedrijf. Kortom, een buitenkansje voor iedere onderneming om op zoek te gaan naar zijn/haar superpromoter.

het interview…
Na deze korte introductie over de superpromoters en hun revolutie kom ik dan eindelijk bij de kern van mijn oproep: het interview. Herken jij in jezelf een superpromoter van een bedrijf, product, dienst, instelling en wil jij jezelf als superpromoter beter leren kennen, neem dan contact met me op. Aan de hand van een interview van ca. 1 tot 1,5 uur gaan we in op jouw ambassadeurschap van het door jou ‘aanbeden’ bedrijf of product. We nemen een vragenlijst door met open vragen. Het interview wordt naderhand uitgewerkt en naar jou gestuurd ter controle en ter informatie. Een samenvatting wordt op quintie’s uitlaatklep geplaatst. Het interview vindt plaats in het kader van de afronding van module 2 van de SP Academy georganiseerd door Blauw Research.

Sta jij ervoor open om geïnterviewd te worden als superpromoter? Laat dan onder dit bericht een reactie achter met daarin volgende informatie: wie ben je, waarvan ben je superpromoter, hoe uit zich dat en waarom ben jij de moeite waard om geïnterviewd te worden? De meest overtuigende superpromoter wordt door mij benaderd voor het interview. Vergeet je mailadres niet achter te laten, anders kan ik je niet benaderen.

nieuwsgierig?
Benieuwd naar meer inhoudelijke verdieping over de superpromoters, de SP Academy of de vorming van het netwerk van SP Consultants? Lees dan het boek ‘de Superpromoter’ van Rijn Vogelaar of bezoek de website http://www.blauw.com/nl/superpromoters/.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s